Bate la usa termenul de dotare cu noile case de marcat!

Cum noile modificari fiscale au adus mari provocari pentru comerciantii din Romania, iar procesul de implementare a noilor case de marcat este in toi, va propunem o recapitulare a principalelor informatii pe care orice retailer trebuie sa le aiba in vedere in perioada aceasta:

  • Pana la 1 august 2018 s-au mai putut comercializa case de marcat cu rola de hartie. Asadar, nu va procurati astfel de aparate, utilizarea lor devine ilegala.
  • 1 septembrie 2018 a fost termenul limita pana la care firmele mari si mijlocii trebuie au trebuit sa-si doteze magazinele cu case de marcat cu jurnal electronic, in timp ce companiile mici mai au ragaz in acest sens pana la 1 noiembrie, conform noii legislatii fiscale.
  • Sanctiunile pentru nedotarea corespunzatoare se vor aplica incepand cu 1 noiembrie.
  • Intre timp, pana la finalizarea implementarii noilor aparate de marcat, organele de control abilitate vor derula “actiuni de tip preventiv si de indrumare”. Mai multe informatii aici:  https://goo.gl/UW5XV1 

Va recomandam sa nu lasati implementarea pe ultima clipa pentru a evita stresul, eventualele costuri suplimentare si mai ales amenzile!

Gasiti aici noile case de marcat cu jurnal electronic, conforme cu noile modificari fiscale: https://goo.gl/C5n9W6

 

Resurse utile:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Abonează-te la Newsletter
Și primești automat o REDUCERE DE 10% la prima comandă de pe SmartPOS.ro!
ABONARE
close-link

Abonează-te la Newsletter

Și primești automat o REDUCERE DE 10% la prima comandă de pe SmartPOS.ro!
ABONARE
close-link